Wednesday, September 24, 2008

Sabah Explorer


Silhouette Me, originally uploaded by Sarolazmi.

Lama dah aku tak menulis apa-apa disini. Sibuk dengan tugas serta menyesuaikan diri ditempat yang agak asing bagi aku budayanya. Lebih-lebih lagi makanan! Hampir dua minggu aku disini, 4 hari aku demam, tapi kerja tetap kena kerja. Aku dah mula rindu dengan semenanjung. Pada anakku, isteri, keluarga dan juga teman-teman.

Nasib baiklah aku sentiasa sibuk, jika tidak sudah pasti aku akan mengelamun setiap hari. Dalam tempoh dua minggu disini, boleh dikatakan aku dah hampir habis mengelilingi daerah Tuaran dan Ranau. Banyak juga pengalaman berharga aku dapat. Priceless, speechless and adventurous!

Di entry akan datang akan aku cuba selitkan gambar serta penglaman aku di Sabah...sebab sekarang ni banyak gambar yg belum aku process...rasanya dah lebih 20gb!

2 comments:

anuarsalleh said...

PERGH...ngko sure rindu anak ko eh? Bila balik bro?

Orang Kapal said...

sampai hati kau tak letak LINK blog aku eh